Suomen Ilmailuliiton tukisäätiön avustukset keväällä 2018

Harrastuksissa ihmiset tekevät sellaista, joka tuntuu omasta mielestä hyvältä. Ilmailussa, kuten monessa muussakin harrastuksessa, toteutamme haluamme oppia ja kokea uutta, kilpailla, kerätä jotain, toimia yleishyödyllisesti tai olla sosiaalisessa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Ehkä teemme näitä kaikkia mutta itse kullekin jokin osa-alue on yli muiden, liikkeelle paneva voima. Voisi väittää, että ilmailussa on hyödyntämättömiä mahdollisuuksia näistä näkökulmista katsoen.

Säätiö haluaa kiinnittää erityisesti huomiota projekteihin, jotka

• edistävät nuorison ilmailuharrastusta,
  • kehittävät harraste- tai urheiluilmailua tai
  • uudistavat ilmailuharrasteen toimintamuotoja uusien ilmailuharrastajien ja -lajien saamiseksi SIL:n toiminnan piiriin.

Avustushakemuksissa tulee olla selkeä ilmailua yleisesti edistävä tarkoitus, yksittäisen harrastajan tavalliseksi katsottavasta harrastamisesta aiheutuviin kuluihin avustuksia ei myönnetä.

Avustusta haetaan Tukisäätiön verkkosivuilla (www.ilmailuliitto.fi/avustukset2018) julkaistuilla hakulomakkeilla. Hakemukset osoitetaan Ilmailuliiton tukisäätiön hallitukselle, hakemukset liitteineen toimitetaan osoitteeseen Tukisäätiö, c/o Suomen Ilmailuliitto, Helsinki-Malmin lentoasema, rak 15, 00700 HELSINKI tai sähköpostilla timo.latikka (at) ilmailuliitto.fi, viimeistään 12. maaliskuuta 2018 klo 16:00. Kuoreen tai sähköpostin otsikkokenttään merkintä ”Tukisäätiö”.

Tukihakemuksiin liittyviin tiedusteluihin vastaa säätiön sihteeri Timo Latikka, puh 040-579 1817.

Päätökset tuista tehdään tukisäätiön vuosikokouksessa huhtikuussa 2018.

Suomen Ilmailuliiton tukisäätiön Hallitus

Avustuksia haettaessa käytettävät lomakkeet:

Hakukaavake 2018 (word)

Hankesuunnitelma 2018 (word)