Lajit

Kilpailu: Vapaastilentävien lennokkien 2. SM-osakilpailu 2023

Järjestäjä: Vehmaisten Lennokkikerho Ry

Luokat: F1AJ, F1A, F1B ja F1C sekä F1A-15 Suomen cup ja F1Q Suomen cup

Aika: 25.2. klo 09.30, varapäivät ja paikat 26.2. Tampere / Säkylä, 12.3. Säkylä ja 26.3.2023 Kesälahti

Paikka: Tampereen Näsijärvi, kisa-alue ja tarkempi jäällemenopaikka ilmoitetaan viimeistään 4.2. Varapaikkana Säkylän Pyhäjärvi, jossa jäällemeno Kristallirannasta.

Briefing klo 9.00 kisapaikalla

Ilmoittautumiset: 22.2. mennessä puhelimitse 050 340 6242 (Pekka Ronkanen) tai etunimi.sukunimi@iki.fi

Maksut: Juniorit 5 Eur, Aikuiset 30 Eur. Käteismaksu kisapaikalla tai MobilePay Pekan numeroon. Varatkaa tasaraha.

Kilpailun kulku: Ensimmäisellä ja viimeisellä kierroksella saatetaan käyttää pidennettyjä maksimiaikoja, jos sää- ja kenttäolosuhteet sen mahdollistavat.

Asian päättää kilpailun jury ja se ilmoitetaan hyvissä ajoin ennen kierroksen alkua.

Noudatetaan SM- ja Suomen Cup ja FAI kilpailusääntöjä (Hyväksytty lajikokouksessa 12.2.2016).

Lisätiedot: Pekka Ronkanen 050 340 6242

Muuta: Kilpailuissa noudatetaan viranomaisten sen hetkisiä, päivitettyjä Korona-ohjeita.

Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin. Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista.

Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin.

Kilpailijat sitoutuvat noudattamaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen antidopingsäännöstöä ja Ilmailuliiton antidopingohjelmaa. Kilpailijat sitoutuvat olemaan osallistumatta minkäänlaiseen dopingtoimintaan, tai urheilukilpailujen manipulaatioon ja mikäli hän sellaista havaitsee joko itselle ehdotettuna tai muutoin, hän sitoutuu ilmoittamaan siitä välittömästi omalle lajiliitolleen ja Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry:lle.

TERVETULOA KISAAMAAN!

Vehmaisten Lennokkikerho Ry

Kilpailuluokka/Sarjat: F1AJ, F1A, F1B ja F1C sekä F1A-15 Suomen cup ja F1Q Suomen cup
Aika/ajankohta: 25.02.2023