Lajit
Kansainväliset

24.02.2023 - 25.02.2023

Tunnelilentäminen SM kilpailut

Tervetuloa kilpailijat sekä muut vieraat!

Aeronautica Arenalla järjestetään tuulitunnelilentämisen Suomen mestaruuskilpailut perjantaina ja lauantaina 24.-25.2.23. Tuulitunnelilentäminen on huikea laji niin ensikertalaisille, harrastajille kuin katsoillekin. Tule siis paikan päälle kokemaan lentämisen hurma!

Aeronauticalla riittää lentämisen ja sen seuraamisen lisäksi mukavaa tekemistä kauempaakin saapuville, kuten sisäsurffausta, VR -pelejä, VIP saunan porealtaineen, karaoke loungen sekä täyden palvelun ravintolan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kilpailut avataan klo 12:00 perjantaina 24.02.2023.

Kilpailut päättyy klo 19:00 lauantaina 25.02.2023

Artististen kategorioiden D-liitteet ja musiikit tulee olla palautettuna osoitteeseen fly@aeronautica.fi viimeistään 19.02.2023.

Säännöt

Virallisissa kategorioissa tullaan käyttämään SIL:n ja LT:n SM-sääntöjä ja FAI:n vuoden 2022 sääntöjä

FAI:n säännöt löytyvät täältä: https://www.fai.org/page/competition-rules

Dynamic lines säännöt löytyvät tästä linkistä.

2 way VFS säännöt löytyvät tästä linkistä.

Helpotetut/epäviralliset kategoriat

FS AA, Dynamic lines, 2 way VFS

Tiedustelut ja ilmoittautumiset

Matti Miilumäki vastaa kysymyksiin puhelimitse 0400377533 tai sähköpostitse matti@aeronautica.fi

Ilmoittautumiset osoitteeseen fly@aeronautica.fi

Kerro joukkueen nimi, urheilijoiden nimet, kilpailukategorianne, tiimin kapteenin nimi ja yhteystiedot.

GDPR
Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista.

Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin.

Antidoping
Kilpailijat sitoutuvat noudattamaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen antidopingsäännöstöä ja Ilmailuliiton antidopingohjelmaa. Kilpailijat sitoutuvat olemaan osallistumatta minkäänlaiseen dopingtoimintaan, tai urheilukilpailujen manipulaatioon ja mikäli hän sellaista havaitsee joko itselle ehdotettuna tai muutoin, hän sitoutuu ilmoittamaan siitä välittömästi omalle lajiliitolleen ja Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry:lle.

Kilpailuluokka/Sarjat: Formation Skydiving Open- ja A-sarja, Solo Freestyle, 4 way VFS, Dynamic 4 way, Dynamic 2 way
Aika/ajankohta: 24.02.2023 - 25.02.2023
Paikkakunta: Aeronautica Arena