Lajit
Kansainväliset

30.06.2022 - 03.07.2022 Ilmailutapahtuma SM-kilpailut Varjoliito

SM -kilpailut Moottoroitu varjoliito

Moottoroitu varjoliito SM-kilpailu, yleinen ja trike Slalom SM-kilpailu, yleinen luokka

Kilpailuareena Salo
Majoitus Salon alueelta.

Käytetään FAI Sportinc Code sectioni 10, annex 7-sääntöjä soveltaen.

Kilpailu järjestetään osana SM-viikko 2022 tapahtumaa.  https://sm-viikko.fi/salo/

GDPR

Huomioi seuraavat tietosuojaan liittyvät asiat Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista. Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin

Kilpailuluokka/Sarjat: Moottoroitu varjoliito SM. Yleinen ja trike Slalom SM-kilpailu, yleinen luokka
Aika/ajankohta: 30.06.2022 - 03.07.2022
Paikkakunta: Salo