Lajit
Kansainväliset

12.06.2022 - 18.06.2022 Riippuliito SM-kilpailut

Riippuliidon SM-kilpailut

Riippuliidon SM-kisat (FAI Class 1 liitimille)

Samaan aikaan samassa paikassa varjoliidon Finnish Open XC-League osakilpailu ja myös K65 seniorien riippuliitokisat

Hinausstartti, GPS-dokumentointi, virallinen kieli englanti (toimitaan kuitenkin enimmäkseen suomeksi)

220 € sisältää organisaation, palkinnot ja saunan. Leiriytyminen 60 €, vaihtoehtoisesti hotelli 37 €/yö. Hinaus 5 €. Hakukustannukset jaetaan tasan (noin 30 €)

Haetaan 2022 alussa FAI 3.1.2 (National Championship), 3.5.2 Second cat event.

SIL/Liidintoimikunnan voimassa olevat kilpailusäännöt

GDPR

Huomioi seuraavat tietosuojaan liittyvät asiat Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista. Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin

Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 12.06.2022 - 18.06.2022