Lajit

Purjelennon SM-kilpailut 2022

KILPAILUKUTSU

PURJELENNON SM-KILPAILUT 2022
Avoin, kerho ja racing luokka

Tervetuloa kaikkien luokkien purjelennon suomenmestaruuskilpailuihin Räyskälään 26.5.–4.6.2022. Kilpailussa noudatetaan Suomen ilmailuliiton purjelentotoimikunnan (PT) julkaisemia voimassa olevia purjelennon suomenmestaruuskilpailujen sääntöjä ja Suomen Ilmailuliiton yleisiä SM-kilpailusääntöjä. Kaikissa luokissa käytetään PT:n julkaisemia tasoituskertoimia.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen on auki ja päättyy 16.5. ja se tapahtuu Räyskälä-Säätiön internetsivujen kautta.
Osallistuja katsotaan virallisesti ilmoittautuneeksi, kun osallistumismaksu on maksettu ja lentotallentimen koetiedostot on toimitettu järjestäjälle.

Osallistumismaksu
Osallistumismaksu on 250 €, joka maksetaan 16.5. mennessä Räyskälän-Säätiön tilille: OP Loppi, FI26 5253 1520 0119 91
Kisahinaus maksaa 50 €/ 600 m, itsestarttaavien koneiden osalta peritään 7 €/lähtö.

Jälki-ilmoittautuminen
Jälki-ilmoittautumismaksu 350 € peritään kaikilta, jotka ilmoittautuvat 16.5. jälkeen.

GDPR

Huomioi seuraavat tietosuojaan liittyvät asiat Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista. Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin

Kilpailujen järjestelyistä vastaa Räyskälä-Säätiö.

Tervetuloa!

Räyskälä-Säätiö                                       Kilpailunjohtaja