Lajit
Kansainväliset

28.07.2020 - 01.08.2020 Ilmailutapahtuma

Peltilintu fly & drive in, MAF 75 vuotta

MAF Suomi järjestää 14–18-vuotiaiden nuorten Peltilintu-ilmailuleirin Huittisten Vampulassa 28.7. –1.8. Leiri on järjestyksessään jo kolmastoista. Leirin päätöspäivänä lauantaina 1.8. järjestämme MAF:n 75 juhlan, joka alkaa ilmailijoiden kirkolla ja  jatkuu juhlalounaalla. Paikalle voi tulla tietysti lentäen tai muillakin ajoneuvoilla. Lähetämme ajo-ohjeet sekä lentäen saapuville lähestymisohjeet erikseen.

Ilmoittautuminen ja ohjelma: https://www.maf.fi/tule-mukaan/kotimaassa/peltilintu-drive-fly-in-2020/ilmoittautuminen-peltilintu-driv/

Ohjelma (muutokset ohjelmaan mahdollisia)

11.30 Saapuminen viimeistään (drive-in, fly-in)

12.00 Ilmailuväen kirkko. Ilmavoimat kenttärovasti Kari Mannermaa, Puolustusvoimat kenttäpiispa Pekka Särkiö, musiikki Jippu sekä kanttori Sirpa Honkanen, Huittisten seurakunta

13.00 Lounas ja MAF 75 vuotta -juhla

• MAF 75 vuotta & työn esittely
  • Nuorten leirin kuvakooste
  • Saapuneiden koneiden maanäyttely

15.30 Päätös ja poislähtö. Leevi K. Laitinen ja Huirristen kaupungin terveiset

Runsaan ja herkullisen lounaan (menu julkaistaan myöhemmin) hinta on 25 euroa, lapset alle 14 vuotta 13 euroa. Perhehinta 70 euroa (2 aikuista + 3 lasta tai 1 aikuinen + 4 lasta).  Lounaan tuotto käytetään Peltilintuleirin ja MAF:n työn hyväksi. Ilmoittaudu mukaan! Maksathan lounaan etukäteen. Maksuohjeet lähetetään sähköpostitse.

Tervetuloa!

Kilpailuluokka/Sarjat: