Lajit
Kansainväliset

13.10.2018 - 14.10.2018 Ilmailuliitto Purjelento

Pakkasparlamentti

Perinteinen purjelennon Pakkasparlamentti järjestetään Suomen Ilmailumuseolla Vantaalla ja Clarion Hotel Helsinki Airportissa 13.-14.10.2018. Tapahtuma koostuu seminaarista ja illallisgaalasta.

Seminaariosuus järjestetään Suomen Ilmailumuseolla. Ohjelmassa on mielenkiintoisia esitelmiä edistyneestä purjelennosta kuten mm: MM-2018 mitalistien Antti Lehdon ja Juha Sorrin tarina arvokisamitalin saavuttamisesta, purjelentokoneiden kehittämisestä ja purjelentosääennusteiden tulkinnasta sekä EGU/EASA ajankohtaista. Museolla on esillä myös uusi Ventus Sport edition ja Ventus 2cxaFES. Aveceille on suunnitteilla omaa ohjelmaa lauantaipäivälle.

Illallisgaala järjestetään hotelli Clarionissa (300 m Ilmailumuseolta). Gaalan yhteydessä jaetaan palkinnot ja huomionosoitukset kuluneen vuoden suorituksista.

Seminaarin osallistumismaksu 35 €, sisältää lauantaina lounaan ja sunnuntaina iltapäiväkahvit/teen sekä tutustumiskierroksen museolla. Illallisgaalan osallistumismaksu 50 €, sisältää Buffet Scandinavia-illallisen kahdella pääruoalla.

Ilmoittautuminen tapahtumaan 17.9.18 mennessä: mari.lehtinen@suio.fi tai puh. 040 8255 922.

Majoitus:

Hotel Clarion Airport

Standard Twin 2-hengen huone, 101 €/huone/vrk

Majoitushintaan sisältyy alv ja Clarion -aamiainen sekä kuntosalin ja asiakassaunojen käyttö aukioloaikojen mukaan.

Varaukset kiintiöstä tehdään Inhouse Sales toimiston kautta (ma-pe 8.00-18.00):

– sähköpostitse reservations.cl.helsinkiairport@choice.fi

– puhelimitse +358 10 850 3810

Varausta tehdessä tulee mainita kiintiönimi ”Suomen Purjelentomaajoukkue”. Varaukset kiintiöstä tulee tehdä viimeistään 5.10.2018.

Tervetuloa kaikki purjelentäjät ja avecit!

Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 13.10.2018 - 14.10.2018