Lajit

Laskuvarjourheilun SM-kilpailut 2020, Canopy Piloting

KILPAILUKUTSU 19.5.2020

LASKUVARJOURHEILUN SM-KILPAILUT 2020, CANOPY PILOTING

Hämeen Laskuvarjourheilijat ry. järjestää laskuvarjourheilun avoimet SM-kilpailut, lajina Canopy Piloting. Järjestelyt toteutetaan Suomen Ilmailuliitto ry:n (SIL) valtuuttamana.

Paikka:    Vesivehmaan lentoasema
Kilpailuaika:   23.-26.7.2020. Kilpailuhypyt alkavat perjantaiaamuna. Briefing ja hyppyjärjestyksen arvonta pidetään 23.7. klo 19.30

Kilpailulaji:   Canopy Piloting
Hinnat:  350 €/henkilö (sisältää kisamaksun 85 €/hlö). Hyppäämättömien hyppyjen palautus: 25 €/hyppy

Ilmoittautuminen ja maksujen maksaminen:    Ilmoittautuminen tehdään sähköpostilla osoitteeseen: juha_olavi@hotmail.com Ilmoittautumisaika päättyy 23.7.2019 klo 18.00. Kilpailumaksut maksetaan alla olevien ohjeiden mukaan.

Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista vielä kaksi tuntia ennen lajin ensimmäisen briefingin alkua ja sen voi tehdä paikan päällä. Jälki-ilmoittautumismaksu on 0 euroa/kilpailija. Jos varsinaisen ilmoittautumisajan päättyessä ei ole tullut SM-arvoon edellytettävää määrää osallistujia, kilpailu voidaan perua.

Viralliset avajaiset:  Torstaina 23.7.2019 klo 21:00

Päivittäinen aikataulu: Harjoitushypyt torstaina 23.7. klo 12.00–20.30.

Kilpailuhypyt pe-su klo 09:00 – 21:00

Kilpailun päättyminen:     Viimeinen poka nousee sunnuntaina klo 17:30. Palkintojen jako on heti kilpailun päätyttyä.

Koneet:  Cessna 206 OH-CWW, Cessna 208 Caravan I OH-SIS. Kilpailukoneena/varakoneena voivat olla myös kaikki muut Suomessa hyppykäyttöön hyväksytyt ja hyväksyttävissä olevat lentolaitteet.

Majoitus:   Jokainen kilpailija järjestää majoituksensa itse. Kilpailijoilla on majoitusmahdollisuus kerhon majoitusrakennuksessa. Lähin hotelli on Vääksyssä (Tallukka).

Ruokailu:   Kerholla on buffet, josta voi ostaa virvokkeita ja pientä purtavaa.

Muut hypyt:  SM-kilpailujen aikana hypätään muita hyppyjä mahdollisuuksien mukaan.

Säännöt:   Laskuvarjourheilun SM-säännöt ja SE-säännöt jossa on eritelty kaikki noudatettavat säännöt. Säännöt löytyvät Laskuvarjotoimikunnan sivuilta osoitteesta: http://laskuvarjotoimikunta.fi/kilpailu/saannot/
Kilpailun johtaja: Juha Lampela (juha_olavi@hotmail.com)

Lisätietoja:  Juha Lampela (juha_olavi ät hotmail.com)

Ratamestari Jussi Lahenius (lahenius ät gmail. com)

Maksuohje:  SM-kisojen osallistumismaksu tulee maksaa Hämeen Laskuvarjourheilijat ry:n tilille FI65 8146 9710 0440 65. Viestikenttään kilpailijan nimi ja teksti ”SM 2020”. Maksu tulee hoitaa viim. 15.7.2020.

Muistakaa myös ilmoittautua sähköpostilla osoitteeseen juha_olavi ät hotmail. com. Viestiin tulee laittaa kilpailijan nimi ja seura.

Kilpailuluokka/Sarjat: Canopy Piloting
Aika/ajankohta: 23.07.2020 - 26.07.2020