Lajit

Paikka: Räyskälän lentokenttä, Räyskälä
URL: https://www.rayskala.fi/masters/
Kuvaus:

Ilmoittautuminen kilpailuun on auki 31.3. 2021 asti.
Mahdollinen viime vuoden kilpailun ilmoittautumisesi on suoraan voimassa koskien vuoden 2021 kilpailua.

Osallistumismaksut ja majoitus: https://www.rayskala.fi/masters/prices/

Huomioi seuraavat tietosuojaan liittyvät asiat
Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.
Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan.
Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista.
Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin.”

Räyskälä-Säätiö
Yhteyshenkilö: Heikki Pohjola
Email: heikki.pohjola@gmail.com
PUH: +33 6 3105 3664
LAJI:
Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 14.08.2021
Paikka:
URL:
Kuvaus:

Valtakunnallinen purjelentopäivä pidetään 14.8.2021. Purjelentopäivänä useat purjelentokerhot eri puolilla Suomea järjestävät avointen ovien päivän ja esittelevät kerhonsa kalustoa ja kertovat toiminnasta. Lisätietoa tapahtumasta tulee myöhemmin.

Karttaa ei ole saatavissa
Purjelentokerhot
Yhteyshenkilö: Antti Koskiniemi
Email: antti.koskiniemi@pp1.inet.fi
PUH:
LAJI:
Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 14.08.2021
Paikka: EFKJ, Kauhajoki
URL: www.airpilot.fi
Kuvaus:

Koneriehassa tapaavat ilmailuharrastajat ja moottori-, auto- sekä koneharrastajat. Kauhajoen lentokenttä täyttyy eri ilmailulajin harrastajista koneineen. Paikalla on sekä uusia että vanhoja autoja ja moottoripyöriä sekä erilaisia nykyaikaisia tai museoituja työkoneita ja -ajoneuvoja. Nähtävillä on myös vanhoja  henkilö- ja kuorma-autoja, vanhoja traktoreita ja moottoripyöriä sekä erilaisia työkoneita ja työnäytöksiä – siis ääntä ja menoa kaikenikäisille, lapsista isovanhempiin.

Kerhon omat koneet Ikarus c42 cs ja Eurostar EV97R ovat esillä. Niiden lisäksi muita pienlentokoneita ja helikoptereita saapuu paikalle ympäri Suomen.  Voit kokeilla itse lentämistä lentokonesimulaattorissa tai seurata lennokkinäytöstä.

Air Pilotin oma kahvila on avoinna koko tapahtuman ajan.

Air Pilot ry
www.airpilot.fi