Kartta latautuu...

Paikka:
URL: https://www.ilmailuliitto.fi/piirustuskilpailu
Kuvaus:

Pystytkö kuvittelemaan, minkälaiset uudet ideat, laitteet ja innovaatiot muokkaavat ilmailun tulevaisuutta? Entä, miltä lentäminen näyttää tulevaisuudessa? Toteuta visiosi piirtämällä tai maalamalla ja osallistu FAI:n nuorille taiteilijoille suunnattuun piirustuskilpailuun. Kilpailun teemana on tänä vuonna lentäminen tulevaisuudessa (Flying in the future).

Kansainvälinen ilmailuliitto FAI järjestää piirustuskilpailun 6–17-vuotiaille lapsille ja nuorille. Kilpailu on kaksiosainen. Eri maiden liitot järjestävät maakohtaiset esikarsinnat, jonka jälkeen FAI valitsee koko kilpailun voittajat. Suomen esikarsinnan järjestää Suomen Ilmailuliitto.

Kilpailussa on kolme ikään perustuvaa sarjaa. Jokaisen sarjan kolme parasta työtä lähetetään loppukilpailuun. Lisäksi Suomen Ilmailuliitto palkitsee parhaan taideteoksen jokaisesta kilpailusarjasta. Kansainvälinen ilmailuliitto valitse koko kilpailun viralliset voittajat ja palkitsee heidät. Kilpailutöiden tulee olla perillä Suomen Ilmailuliitossa 11.3.2018 mennessä.

Tutustu kilpailuun tarkemmin tästä