Lajit

Aika/ajankohta: 23.05.2024 - 26.05.2024
Paikka: Kalajoen lentokenttä, Kalajoki
Kuvaus:

Pitkän tauon jälkeen uudistunut extreme-tapahtuma tekee vihdoin paluun Kalajoen Hiekkasärkille. Kalajoki Games avaa hyppykauden näyttävästi toukokuussa, kun kun kokoamme yhteen extreme-harrastajia ympäri Suomen useiden eri lajien parista.

Hyppypuolella on luvassa kovan luokan koutsausta, biitsihyppyjä sekä yhteisiä illanviettoja muiden extreme harrastajien kanssa, sekä huikeat päätösbileet. Hyppykoneena toimii Suomen nopein hyppykone Soloy Mark 2, OH-ARR.

Tapahtumapaikka: Kalajoen lentokenttä, 85100 Kalajoki

Alavuden Ilmailukerho
Yhteyshenkilö: Anna Niemelä, hyppytoiminta Jussi Koivusalo
PUH: 0440550256 / Jussi Koivusalo
Aika/ajankohta: 16.06.2024 - 21.06.2024
Paikka: Alavuden lentokenttä, 63300 Alavus
Kuvaus:

Legendaarisessa Sunset Boogiessa hypätään öisin juhannusviikolla loputtomaan auringon laskuun, ja päivät nukutaan… tai ajetaan vesijeteillä, saunotaan, grillataan jne.

Sunset Boogie on kaiken tasoisille free- ja WS-hyppääjille tarkoitettu kansainvälinen skillscamp, ja mukana on vuosittain erittäin tasokkaita koutseja ja osallistujia ympäri maailmaa. Hyppytoiminta tapahtuu kahdella turbiinikoneella, AIK:n omalla Cessna 206 Soloy Mark 2:lla, sekä Skydive Finlandin Cessna 208 Grand Caravanilla.

Alavuden Ilmailukerho
Yhteyshenkilö: Mauri Väistö, hyppytoiminta Jussi Koivusalo, p. 0440 550256
PUH: Jussi Koivusalo / 0440 550256
Aika/ajankohta: 10.08.2024
Paikka: Kymin lentokenttä, Kotka
Kuvaus:

Kymin ilmailupäivä on perinteinen ilmailutapahtuma nonstop periaatteella, jossa koko päivän ajan tapahtuu ilman mitään aikataulua, eli koko päivän ajan on nähtävää. Mukana jälleen mm. DC-yhdistys jäsenlentoineen historiallisella DC-3:lla, Rotorwayn helikopterilennätyksiä ja toki myös purjelentokoneen kyytiin pääsee. Nähtävää riittää paljon vierailevien koneiden, museomme kaluston, ja viranomaisten lisäksi. Myös yllätyksiä on ollut vuosittain, eikä pelkästään ilmailuun liittyviä. Tietenkin myös kahviomme palvelee muun ”markkinahumun” lisäksi.

Karhulan Ilmailukerho r.y.
Järjestäjän URL:
http://karhulanilmailukerho.fi/2024/04/04/kymin-ilmailupaiva-la-10-8-2024/ FB: https://fb.me/e/4pYkhEM3S
Yhteyshenkilö: Lasse Palmgren
Email: lasse.palmgren@pp2.inet.fi ja sihteeri@karhulanilmailukerho.fi