Lajit

Paikka: Lahti-Vesivehmaan lentokenttä, Vesivehmaa
URL:
Kuvaus:

Leppoisa ilmailutapahtuma, jossa eri ilmailumuodot esittäytyvät. Tarkoitettu kaikille ilmailusta kiinnostuneille. Samalla Fly in, jossa kaikille lentokoneella saapuville tarjotaan pullakahvit. Tuo lentokoneesi muutamaksi tunniksi esille, ihan sama mikä kone se on. Vapaa pääsy, pysäköinti 2 euroa/ajoneuvo, summa menee Vesivehmaan kylän ala-asteen vanhempainyhdistykselle ohjattavaksi koululaisten virkistyskäyttöön.

Järjestäjä:
Vesis ry ja Päijät-Hämeen lentokenttäsäätiö
Järjestäjän URL:
Yhteyshenkilö: Jukka Salokannel
Email: lahtivesivehmaa@gmail.com
PUH:
Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 15.06.2019 - 16.06.2019
Paikka: Turun lentoasema, Turku
URL: https://www.airshowturku.fi
Kuvaus:

Ilmailualan ykköstapahtuma Suomessa vuonna 2019, Ilmailuliiton 100-vuotisjuhlalentonäytös, järjestetään 15.-16. kesäkuuta 2019 Turun lentoasemalla.

Lentonäytöksessä yleisöllä on ainutlaatuinen mahdollisuus kuulla suihkuhävittäjien jälkipolton jyrinää ja nähdä klassista taitolentoa, pelastushelikoptereita, muodostelmalentoa ja kokea ilmailun huumaa sen eri muodoissa.

Esiintyjiä ja lisätietoa ohjelmasta sekä tapahtumasta päivitetään tapahtuman verkkosivuille ja Facebook-sivuille jatkuvasti, joten seuraa sivuja säännöllisesti. Tapahtuman Facebook-sivulle pääset tästä.

Tapahtuman Facebook-sivut: https://www.facebook.com/events/2148314545203378/

Lippujen ennakkomyynti on käynnissä osoitteessa https://www.ennakkolippu.com/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=244

Järjestäjä:
Turun Lentokerho