Lajit
Ilmailuliitto
Kansainväliset

18.07.2020 - 25.07.2020 Purjelento

Jannen kisat ja purjelennon SM-kilpailut Räyskälässä 18.- 25.7.

Tervetuloa Jannen Kisoihin ja purjelennon SM-kilpailuihin Räyskälään 18.- 25.7. Kilpailut lennetään, jos voimassa olevat viranomaisten ohjeistukset antavat siihen mahdollisuuden. Tieto kilpailujen toteutumisesta pyritään antamaan mahdollisimman pian. Kilpailujen järjestelyistä vastaa Räyskälän-Säätiö.

Kilpailuluokat

Jannen Kisat: Jannen Kisa-luokka (Kuumaryhmä jää tänä vuonna pois)

SM-kisat: Avoin-, Kerho- ja Racing-luokka

Säännöt
Kilpailussa noudatetaan Suomen Ilmailuliiton purjelentotoimikunnan (PT) julkaisemia voimassa olevia purjelennon SM-kilpailujen sääntöjä ja Suomen Ilmailuliiton yleisiä SM-kilpailusääntöjä. SM-kilpailuissa käytetään PT:n julkaisemia tasoituskertoimia. Jannen Kisoissa voidaan tasoituskertoimia soveltaa riippuen kisaan osallistuvista koneista.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen on auki 7.5.- 3.7. ja ilmoittautuminen tapahtuu Räyskälä-Säätiön internetsivujen kautta. Osallistuja katsotaan virallisesti ilmoittautuneeksi, kun osallistumismaksu on maksettu.

Osallistumismaksu
Osallistumismaksu on SM-kilpailuissa300 € ja Jannen kisoissa 220 €. Maksu on maksettava viimeistään 3.7.

Jos olet maksanut Räyskälä Mastersien osallistumismaksun, niin se siirtyy SM-kilpailuihin ilmoittautumisen yhteydessä.

Pankki:  OP Loppi FI26 5253 1520 0119 91
BIC:  OKOYFIHH
Saaja: Räyskälä-Säätiö

osoite: Räyskäläntie 311, 12820 Räyskälä

Jälki-ilmoittautuminen
Jälki-ilmoittautuminen päättyy 17.7., jolloin myös jälki-ilmoittautumismaksu 400 € / 300 € on oltava maksettu.

Kilpailuhinaukset
Kilpailuhinaus maksaa 50 €/600 m. Itsestarttaavien koneiden osalta peritään 7 € / lähtö.

COVID-19 ja kilpailut
Kilpailuun osallistuvien tulee perehtyä Räyskälä-Säätiön koronaohjeistukseen sekä jatkuvasti päivittyvään poikkeusolotiedotteeseen. Paikallisissa menetelmissä tullaan antamaan tarkempia ohjeita kilpailujen yhteydessä tapahtuvaan toimintaan.

Kilpailunjohtaja
Ken Eklöf