Lajit
Kansainväliset

29.05.2019 - 02.06.2019 Laskuvarjourheilu

Helaboogiet & Minarin Mekkokoutsaus

Täällä mekkoillaan oikein olan takaa! AIK:n kauden toiset boogiet.

Helana lajin nimi on viime vuotiseen tapaan Wingsuit! Koutsiksi tulee Skymess-tiimin akro-taikuri Sami ”Minari” Sucksdorff! Sami on paikalla koutsaamassa ke-su kaikkia taitotasoja. Koutsaukseen otetaan max 10 hyppääjää, joten muista ilmoittautua!

FIRST FLIGHT-kurssi:
Boogien aikana mahdollista suorittaa wingsuit ff-kurssi. Vaatimuksena kurssille pääsyyn on 200 hyppyä ja 20 hyppyä viimeisen 3kk aikana. Jos sinulla ei ole omaa ensimekkoa, niin voit laittaa AIK:lle tai suoraan Samille viestiä, ja koitetaan hankkia sopiva mekko lainaan. FF-kurssille otetaan max 6 osallistujaa, joten muista ilmoittautua. Ilmoittautumislinkki avataan myöhemmin.

Tietysti helana taivaalle kiskotaan kaikkia muitakin, kuin vain niitä jotka tykkää pitää hametta! 30 pokaa menee heittämällä, joten sinustakin saadaan kaikki mehut varmasti pois.
___________________________________________________

AIKATAULU
Hyppytoimintaa keskiviikosta sunnuntaihin! Tarkka aikataulu myöhemmin.

Wingsuit first flight kurssin teoriat keskiviikko iltana. Wingsuit koutsi paikalla ke ilta-su iltapäivä.
____________________________________________________

HINNASTO:
Wingsuit koutsaukseen osallituvat jakavat koutsin kulut keskenään 10e/hyppy. Muuteen emme peri erillisiä boogiemaksuja.

FF-kurssin teoriat 35e/hlö + koutsin hyppyslotti kokonaisuudessaan ensimmäisillä ff-hypyillä.

Alavudella hyppäät joko SIL tai AIK:n jäsemaksun maksaneena. Meidän jäsenmaksun maksaneet saavat käyttöönsä blokkilippusysteemin, jossa jokaiselle yli 300e kertapanolle hyppitilille saa 10% lisää rahaa piikkiin laitetusta summasta.

Yöpymis-/karavaanari-/ ja saunamaksut normaalisti hinnaston mukaan.

Hyppyhinnat AIK:n normaalin hyppyhinnaston mukaan: http://www.alavudenilmailukerho.com/kerho/hinnat

Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 29.05.2019 - 02.06.2019