Lajit
Kansainväliset

07.08.2021 - 08.08.2021 Lennokit

F3A taitolennokkien ja F4 mallilennokkien SM- ja Suomen Cup osakilpailut

Radio-ohjattavien taito- ja mallilennokkien kaksipäiväinen SM- ja Suomen Cup yhteiskilpailu.
Kilpailuluokat: F3A FAI, F3A Nordic, F3A Sport, F4C, Kansanscale, IMAC ja Flying Only
Lennätykset alkavat molempina päivinä klo 9:30 ja kestävät lauantaina noin klo 19:ään ja sunnuntaina noin klo 16:een. Kaikki kilpailuun osallistuvat lennokit ovat maanäyttelyssä koko kilpailujen ajan.

Ilmoittautumiset 3.8.2021 mennessä joko lennokit.netin kilpailussäikeeseen tai sähköpostilla tomi.kohtanen@netikka.fi. Osallistumismaksut 40 euroa helnkilöltä maksetaan etukäteen järjestäjän tilille tai kortilla kilpailupaikalla. Lisäluokat maksutta. Kaikilla osallistujilla tulee olla lennokkitoiminnan kattava vakuutus ja F3A FAI -luokkaan osallistuvilla tulee olla kilpailulisenssi.

Kilpailupaikalla toimii koko kilpailun ajan buffetti, josta saatavilla kahvia, pullaa, limsaa, makkaraa jne. edulliseen hintaan. Kilpailun osallistujilla on mahdollisuus varata itselleen kotiruoka buffet-lounas ilmoittamalla siitä järjestäjälle viikkoa ennen kilpailua.

Yleisöllä on kilpailuihin vapaa pääsy.

Kurjennevan nurmipintainen lennokkikenttä sijaitsee noin 14 km Seinäjoelta itään (Vt18 / Mt697). Opastus järjestetty Vt 18 / Mt 697:lta. Kentän karttalinkki Googleen

Kilpailuluokka/Sarjat:
Aika/ajankohta: 07.08.2021 - 08.08.2021