Lajit
Kansainväliset

28.05.2022 Lennokit SM-kilpailut

Vapaastilentävät sisälennokit SM-kilpailut

Sisävapareiden SM 1/1 luokassa F1D, sekä Suomen Cup 1/3 luokissa Peruslennokit (sen ja jun) sekä F1M (junnuille F1M-limited)

Porin Karhu-halli lauantaina 28.5. klo 12-20.

Halli jaetaan kahteen puoliskoon,  toisessa filmarit ja toisessa painavammat luokat.
Edellä mainittujen lisäksi on kansalliset kilpailut CLG-150 ja CLG-300 -ritsaliidokeille, sekä sisäheittoliidokeille F1N.
Ritsat ovat kuminauhalenkillä ammuttava liidokkeja, joiden luokkasäännöt ovat yksinkertaisuudessaan: suurin sallittu kärkiväli 150 tai 300mm.

Kisamaksu, joilla toivotaan saavan hallin vuokrakulut katettua (enimmillään 25e per nuppi ja junnuille puolet siitä, SM-kisaan vielä enintään 20e lisää).

Lisätietoja lennokit.netistä

GDPR

Huomioi seuraavat tietosuojaan liittyvät asiat Ilmoittautuessasi kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan lähtö- ja tuloslistalla ellet sitä erikseen kiellä (GDPR) ja lisäksi lähtö- ja tulostietoja voidaan luovuttaa esimerkiksi median käyttöön ja tilastointiin.
Tietoja voidaan julkaista vapaasti, julkaisijoina ovat esimerkiksi kilpailun järjestäjä, Suomen Ilmailuliitto ja kansainvälinen Ilmailuliitto FAI sekä Suomen Olympiakomitea.

Tulostietoja säilytetään määräämättömän ajan. Muita ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista. Ilmoittautuneilla on oikeus rajoittaa tietojensa käyttöä ja kilpailijaa pyydetään ilmoittamaan mahdollisista henkilötietoihinsa liittyvistä rajoituksista ilmoittautumisen yhteydessä. Tietojen rajoittaminen voi estää pääsyn kilpailuihin

Kilpailuluokka/Sarjat: SM F1D, Suomen Cup Peruslennokit (sen ja jun) sekä F1M (junnuille F1M-limited). Kansalliset CLG-150 ja CLG-300 -ritsaliidokeille, sekä sisäheittoliidokeille F1N
Aika/ajankohta: 28.05.2022
Paikkakunta: Pori karhuhalli