Jäsenedut

Ilmailuliiton jäsenyys on avain dronen lumoavaan maailmaan, jossa yhdistyvät turvallisuus, yhteisöllisyys, eksklusiiviset edut, ja ennen kaikkea, mahdollisuudet lentää intohimosi mukaisesti. Liity jäseneksi ja koe drone-harrastuksesi uusi ulottuvuus.

Vakuutusturva

Jäsenyyteen kuuluu ainutlaatuisen kattava vastuuvakuutus, joka antaa sinulle mielenrauhan ja turvaa harrastamiseen. Vakuutus kattaa miehittämättömän ilmailun eri lajit ja on voimassa myös matkustettaessa ulkomaille. Vakuutus kattaa kolmannelle osapuolelle aiheutetut vahingot.

Toiminnan vapautta

Miehittämättömät ilma-alukset ovat monipuolinen harrasteilmailun muoto. Siihen liittyy myös viranomaismääräyksiä, joilla säädellään toimintaa. Ilmailuliitto tarjoaa jäsenilleen ja kerhoille valmiit luvat sekä palvelut, joilla harrastaminen on joustavaa, turvallista ja helppoa.

Yhteisöllisyys

Olet osa aktiivista yhteisöä, joka yhdistää drone-harrastajat ja kerhot ympäri Suomea. Osallistu tapahtumiin, koulutuksiin ja kilpailuihin, jotka tekevät harrastuksestasi entistäkin nautinnollisemman. Jäsenkerhot tarjoavat uusia ystäviä, monipuolisia harrastamismahdollisuuksia ja tukea harrastuksen aloittamiseen.

Ilmailuliiton toimiston palvelut

Liitto tarjoaa kerhoille monipuolisesti tukea toiminnan organisointiin, koulutusta, turvallisuuden kehittämistä, kilpailutoimintaa sekä edunvalvonnan viranomaisten suuntaan. Liitto on jäseniään varten ja me olemme töissä hoitaaksemme sinun asioitasi.

Tiedotus

Pysy ajan tasalla dronejen ja harrasteilmailun uusimmista trendeistä, tekniikoista ja säädöksistä. Saat ensimmäisenä tiedot tulevista tapahtumista ja mahdollisuuksista olla mukana kehittämässä harrastustasi.

Lentopaikat

Termiikkiennuste

Ilmailukartta

Aviamaps

Jäsenkerhot

Suomen Ilmailuliitolla on ympäri maata yli 200 jäsenkerhoa, joissa ilmailua harrastetaan.

ETSI JÄSENKERHOJA