Dronet

Astu sisään miehittämättömän ilmailun maailmaan
FPV:n ja kuvaus-droneharrastuksen siivittämänä!

Kaksi ainutlaatuista dronelajia  tarjoaa intohimoisille harrastajille unohtumattomia kokemuksia ilmassa. Oli sitten kyse ensimmäisestä henkilökohtaisesta lennosta FPV-lasien läpi tai upeista ilmakuvauksista, nämä dronelajit avaavat oven taivaan rajattomaan vapauden tunteeseen.

FPV-lennon lumo on vertaansa vailla. Koe adrenaliinin virta, kun ohjaat droneasi kameran läpi ja tunnet itsesi lentäjäksi, joka hallitsee ilmatilaa. Ilmailuliiton jäsenenä saat pääsyn huippuluokan yhteisöön, jossa jaetaan intohimoa ja kehitetään taitoja yhdessä muiden FPV-harrastajien kanssa.

Kuvaus-dronen avulla voit ikuistaa maailman upeimpia hetkiä ainutlaatuisesta näkökulmasta. Olitpa sitten taitava ilmakuvaaja tai vasta aloittelija, Ilmailuliitto tarjoaa resursseja ja verkostoja, jotka auttavat sinua kehittymään. Liity mukaan yhteisöön, joka ymmärtää visuaalisen tarinankerronnan voiman ja tarjoaa mahdollisuuden jakaa omia luomuksiasi muiden harrastajien kanssa.

Koe drone-harrastuksen ainutlaatuinen elämys. Tule osaksi yhteisöä, missä unelmat lennättävät korkeammalle.

I FPV ja kuvaus-droneharrastus saavat siivet.

Lentopaikat

Termiikkiennuste

Ilmailukartta

Aviamaps

Jäsenkerhot

Suomen Ilmailuliitolla on ympäri maata yli 200 jäsenkerhoa, joissa ilmailua harrastetaan.

ETSI JÄSENKERHOJA