Ilmailuliiton syyskokous järjestetään 13.11.2021

Ilmailuliiton syyskokous järjestetään 13.11.2021 klo 12.00 alkaen.

Kokous järjestetään Ilmailumuseolla Vantaalla ja kokoukseen voi osallistua etäyhteydellä. Kokouksessa noudatetaan kokousaikana voimassa olevia viranomaisten antamia koronamääräyksiä ja -ohjeita.

Esitykset liiton hallituksen puheenjohtajasta ja muista hallituksen jäsenistä on jätettävä kirjallisesti hallitukselle viimeistään 14 päivää ennen kokousta. Esitysten on oltava perillä Ilmailuliiton toimistolla viimeistään lauantaina 30.10.2021 sähköpostilla tai toimitettuna tai postitse perjantaina 29.10.2021 liiton toimiston aukioloaikana. Lisätietoja.

Kokousilmoittautuminen

Kokoukseen osallistumisen ehtona on ennakkoilmoittautuminen. Tämä koskee sekä lähi- että etäosallistumista.

Ennakkoilmoittautuminen koskee sekä virallisia että epävirallisia osallistujia. Viralliset kokousedustajat voivat jättää valtakirjat ilmoittautumislomakkeen liitteenä. Sekä ilmoittautumisten että valtakirjojen jättämisen tulee olla tehtynä 9.11.2021 klo 12:00 mennessä.

Kokoukseen ilmoittautuminen tapahtuu tästä linkistä: https://link.webropol.com/s/syyskokous2021

Ilmoittautuneille (etäosallistuminen) lähetetään sähköpostitse linkki, mistä he pääsevät liittymään etäyhteydellä pidettävään kokoukseen.

Materiaalit

Kutsu täydennetty Suomen Ilmailuliiton sääntömääräiseen syyskokoukseen 2021

Kutsu Suomen Ilmailuliiton sääntömääräiseen syyskokoukseen 2021

Syyskokous 2021 esityslista