Puheenjohtajakone

14.11.2019

Puheenjohtajaehdokkaiksi ovat 13.11.2019 mennessä ilmoittautuneet Timo Hyvönen ja Peter Tähtinen. Heille on tänään lähetetty henkilökohtainen vastauslinkki liiton puheenjohtajakoneeseen.

22.10.2019

Miksi ”Puheenjohtajakone”? Haluamme tuoda puheenjohtajavaaliin avoimuutta. Haluamme myös parantaa jäsenkerhojemme jäsenten mahdollisuuksia vaikuttaa kokousedustajansa kantoihin. Vain ennakolta tiedossa olevat puheenjohtajaehdokkaat ja tieto heidän mielipiteistään mahdollistaa tämän. Siksi toivomme, että jokainen liiton puheenjohtajaksi haluava kunnioittaa liiton jäsenistöä ja osallistuu tähän koneeseen.

Miten toimit?

1. Puheenjohtajakoneen kysymykset lähetetään 13.11.2019 mennessä puheenjohtajavaaliin ilmoittautuneille.
  2. Ehdokkaiden tulee vastata Webropol-kyselyyn viimeistään 18.11.2019 mennessä. Vastauksia pääsee lukemaan vain liiton toiminnanjohtaja.
  3. Julkaisemme kaikkien ehdokkaiden vastaukset 20.11.2019 liiton verkkosivuilla ja tiedotamme vastauksista liiton viestintäkanavissa.