Lauantaille 21.3.2020 suunniteltu kokous siirretään. Kevätkokous pidetään lauantaina 16. toukokuuta 2020 Hämeenkylän kartanossa Vantaalla.

Ilmailuliiton jäsenkerhojen jo antamat valtakirjat käyvät sellaisenaan, mikäli kerhon edustaja pysyy samana. Mikäli edustaja muuttuu, kerhon tulee antaa uusi valtakirja.

Ilmailuliiton hallitus päätti kevätkokouksen ajankohdan siirtämisestä 16.3.2020. Aikaisemmin iltapäivällä 16.3.2020 Suomen hallitus julkaisi linjauksensa lisätoimenpiteistä koronavirustilanteen hoitamiseksi Suomessa. Näiden mukaan mm. julkiset kokoontumiset rajoitetaan kymmeneen henkilöön. Suomen hallituksen nyt antamat linjaukset ovat voimassa 13. huhtikuuta 2020 asti. Ilmailuliiton hallitus kokoontuu 16.4.2020, jolloin myös kevätkokouksen ajankohtaa tarvittaessa tarkistetaan valtion koronavirustilanteen päätöksiä vastaavasti.

Kokouksessa päätetään sääntömääräisten asioiden lisäksi sääntömuutosesitys ja kunniapuheenjohtajaksi kutsuminen.

Aikataulu

Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus alkaa kello 11.00
Liiton kiertopalkintojen jako ja kevätkokous alkaa kello 12

Ilmoittautuminen

Kokoukseen osallistujia pyydetään ilmoittautumaan ennakolta 5.5. mennessä tarjoilujen ja tilojen riittävyyden varmistamiseksi. Ilmoittaudu täyttämällä lomake.

Valtakirjantarkastusmenettelystä

Kevätkokouksen valtakirjat pyydetään toimittamaan liiton toimistolle ennakkoon joko sähköpostin liitteenä osoitteeseen sil@ilmailuliitto.fi (otsikkokenttään sana ”valtakirja”) tai postitse (kuoreen sana ”valtakirja”).

Materiaalit

Alla olevat kevätkokouksen materiaalit ovat liiton hallituksen hyväksymiä. Materiaalissa saattaa esiintyä kevätkokouksen alkuperäisen järjestämispäivän päivämäärä. Hallitus on päättänyt siirtää kokouksen.

Kevätkokous 2020 kutsu

Kevätkokous 2020 esityslista

Sääntömuutosesitys kevätkokoukselle 21.3.2020

TOIMINTAKERTOMUS 2019 esitys kevätkokoukselle 21.3.2020