Ilmailuliitto on lähettänyt vuoden 2021 jäsenlaskut tiistaina 8.12.2020. Jäsenrekisterijärjestelmässä olleen virheen takia laskuilla on ollut väärä eräpäivä (oikea eräpäivä on 15.1.2021) ja laskujen viivakoodit ovat voineet antaa eri eräpäivän kuin laskulla näkyvä eräpäivä. Virheitä on ollut noin 6.000 jäsenlaskussa.

Ilmailuliitto on lähettänyt tänään (keskiviikkona 9.12.2020) aikaisemmat laskut korvaavat uudet jäsenlaskut.

Toimi näin, jos huomaat virheen jäsenlaskullasi

Lähetä liiton toimistolle sähköpostiviesti asiasta. Kerro virhe selkeästi yksilöiden ja kerro viestissäsi myös nimesi, puhelinnumerosi ja jäsennumerosi. Oman jäsennumerosi näet viimeksi saamastasi jäsenlaskusta. Mikäli sinulla ei ole mahdollista lähettää sähköpostia, voit soittaa toimistolle toimiston aukioloaikoina. Jäsenpalvelu voi olla ruuhkautunut tällä hetkellä, joten suosittelemme kaikille sähköpostin käyttöä.

Kysyttyä

• Ehdin jo maksaa saamani laskun, mitä teen? Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jäsenmaksusi on silloin maksettu vuodelle 2021.
  • Sain laskun, mutta en halua enää olla Ilmailuliiton jäsen. Pyydämme sinua lähettämään tiedon tästä Jäsenyyden päättäminen -verkkolomakkeella. Kiitos jäsenyydestäsi.
  • Sain laskun, vaikka olen ilmoittanut jo aikaisemmin, etten enää jatka jäsenyyttäni. Ole yhteydessä liiton toimistoon: sil@ilmailuliitto.fi.
  • Laskullani näkyy jäsenkerho, jonka jäsenyyden haluan päättää. Haluan silti, olla vielä Ilmailuliiton jäsen. Ole yhteydessä liiton toimistoon: sil@ilmailuliitto.fi.
  • En ole saanut jäsenlaskua. Tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Jäsenlasku on saattanut mennä roskapostikansioon. Jos olet valinnut laskutustavaksi paperilaskun postitse, sen tulisi olla perillä muutamassa päivässä. Löydän laskusi myös Ilmailuliiton Jäsenportaalista,  kohdasta ”Laskuni”. Mikäli et silti saa jäsenlaskuasi, olethan yhteydessä liiton toimistoon: sil@ilmailuliitto.fi.
  • En näe jäsenlaskua sähköpostissani. Syynä saattaa olla myös virheellinen tai vanha sähköpostiosoite liiton jäsenrekisterissä tai sähköpostisi voi olla täynnä. Ole yhteydessä liiton toimistoon: sil@ilmailuliitto.fi. Sähköpostin pitää olla toiminnassa, jotta pääset näkemään laskusi Jäsenportaalista.
  • Laskullani näkyy vanha osoitteeni. Osoitetietojasi ei ole päivitetty liiton jäsenrekisteriin. Helpoin ja nopein tapa on päivittää uudet tiedot aina suoraan jäsenportaaliin. Ohjeet Jäsenportaaliin kirjautumisesta löytyvät täältä: https://www.ilmailuliitto.fi/ilmailuliitto/jasenasiat/jasen-ja-kerhopalvelu/.