lukeaksesi lehdessä julkaistut artikkelit
Kirjaudu jäsentunnuksilla

Usein kysytyt kysymykset

 

Sähköisessä jäsenkortissa näkyvissä kerhotiedoissani on virhe/ puute. Miten asia korjataan?

Voit korjata jäsentietoihin liittyvät tiedot jäsenpalvelussa, olemalla yhteydessä kerhosi jäsenvastaavaan tai olemalla yhteydessä liiton toimistoon.

 

Olen maksanut jäsenmaksun, mutta minulla on puhelimessani edellisen vuoden jäsenkortti. Mitä teen?

Sinun tulee päivittää korttisi. Jos kortin päivittäminen ei auta, päivitä koko Cardu-sovellus.

 

Olen ladannut Cardun, mutta en näe korttiani sovelluksella. Mitä teen?

Voit päivittää Cardun korttilistauksen alla olevien ohjeiden mukaisesti:

  • iPhone ja Android: nykäise listaa reilusti alaspäin, jolloin lista päivittyy.
  • Windows phone: sivun alareunassa olevan kolmen pisteen alta löytyy päivitä-nappi, jota painamalla lista päivittyy.

Mikäli tämä ei onnistu, olethan suoraan yhteydessä Carduun.

 

Cardu Support

support@cardu.com
Asiakastuki on apunasi osoitteessa support@cardu.comaina arkipäivisin klo. 8-16. Olethan meihin yhteyksissä, mikäli sovelluksen käytön suhteen ilmenee ongelmia, haluat esittää parannusehdotuksia tai toivot palveluun uutta korttia.