Näin saat Cardu -sovelluksen ja kortin käyttöön

Ilmaisen Cardu-sovelluksen voi ladata seuraaville puhelimille:

• iOS 7.0 tai uudempi
  • Android 4.0 tai uudempi

Cardu-sovellus löytyy puhelimesi sovelluskaupasta hakemalla nimellä ”Cardu”, tai seuraavista linkeistä:

Jäsenkortit toimitetaan jäsenrekisteristerin tietojen perusteella

Jäseneksi liittymisen yhteydessä saat joko SMS-viestin tai sähköpostin, jossa kerrotaan jäsenkortin toimituksesta.

• Jos sinulla ei vielä ole Cardu-tiliä, saat SMS-viestin, jossa on linkki Cardu-sovelluksen lataamiseksi. Asenna sovellus, käynnistä se ja rekisteröidy käyttäjäksi. Jäsenkorttisi löytyy omien kortten listalta eli lompakko-sivulta.
  • Jos sinulla on jo Cardu-tili, saat sähköpostin, jossa kerrotaan jäsenkortin lisäämisestä tilillesi.

Jos sinulle toimitettu jäsenkortti ei tule näkyviin automaattisesti sovelluksessa, voit päivittää omien korttien listan eli lompakon:

• iPhone ja Android: nykäise listaa reilusti alaspäin, jolloin lista päivittyy.
  • Windows phone: sivun alareunassa olevan kolmen pisteen alta löytyy päivitä-nappi, jota painamalla lista päivittyy.

Huom! Aktivoithan Cardu -sovelluksen juuri sille puhelinnumerolle, joka on liiton jäsenrekisterissä.

Mikäli huomaat korttisi tiedoissa virheitä tai puutteita, pyydämme tarkistamaan tiedot ensisijaisesti jäsenpalvelussa tai sen kerhon jäsenvastaavalta. Liiton toimisto palvelee jäsentietoihin liittyvissä kysymyksissä. Korttisovellukseen liittyvä palaute ja kysymykset tulee ohjata suoraan Cardulle: support@cardu.com.

Tiedoksi kerhoille uusien jäsenien lisäämisestä

Uudet jäsenet saavat Cardusta automaattisesti tekstiviestin sovelluksen ja kortin lataamiseksi, kun kerhovastaavat ovat lisänneet jäsenen tiedot rekisteriin. Ylimääräisiä toimenpiteitä jäsenvastaavilta kortin toimittamiseksi ei siis tarvita.