Sähköiset jäsenkortit toimivat virallisina todistuksina Suomen Ilmailuliiton jäsenyydestä.

Jäsenkortteja on kahdenlaisia:

• Mobiilikortti Cardu-palvelun kautta
  • Jäsenpalvelusta tulostettava pdf-muotoinen jäsentodistus

Mobiilikorttikorttiin on kirjattu jäsenen tunnistetiedot ja henkilökohtainen jäsennumero. Myös kerhon jäsenyydet listautuvat korttiin. Jäsentodistuksessa on lisäksi jäsenen henkilötiedot, voimassa olevat vakuutukset sekä FAI-lisenssinumero ja liidin- ja laskuvarjolajin kelpoisuudet, mikäli sellaisia jäsenellä on.

Mobiilitodistus

Sähköisen mobiilijäsenkortin käyttöönottamiseksi jäsenen tulee ladata älylaitteelleen Cardun sovellus, josta kortin pääsee lataamaan omaan puhelimeen. Korttisovelluksen linkki lähetetään jäsenen ilmoittamaan puhelinnumeroon. Jäsenen tulee huolehtia, että puhelinnumero on ajan tasalla. Numeron voi päivittää itse jäsenpalvelussa.

Sähköinen kortti on näköisversio aiemmin käytössä olleesta painetusta kortista ja se toimii samalla tavalla.

Tulostettava jäsentodistus

Jokainen jäsen voi tulostaa itselleen jäsentodistuksen Jäsenpalvelusta. Todistus löytyy ”omat tiedot” välilehden alalaidasta kohdasta ”tulosta todistus jäsenyydestä”.

Sähköiset jäsenkortit ovat aina ajan tasalla

Sähköisen jäsenkortin etuna on sen ajantasaisuus. Mikäli jäsen tekee muutoksia jäsenpalvelussa tai toimiston kautta, päivittyvät nämä muutokset automaattisesti (muutaman tunnin viiveellä).

Jäsenpalvelu

Näin saat Cardu-sovelluksen ja kortin käyttöön

Jäsenkortista usein kysyttyä