Ilmailuliiton jäsenet ovat oikeutettuja jäsenetuihin, joita ovat mm. ILMAILU-lehti, Ilmailijan tapaturmavakuutus ja toiminnan vastuuvakutus kerhoille.

ILMAILU-lehti

Ilmailuliiton jäsenet saavat ILMAILU-lehden  8 kertaa vuodessa. Lehti käsittelee Ilmailuliiton piirissä harrastettavia lajeja. Lehti on  Suomen suurilevikkisin ilmailun yleisaikakauslehti. ILMAILU-lehden vuosikerta määräaikaisena tilauksena erikseen tilattuna on 60,00 euroa/12 kk tai kestotilauksena 50,00 euroa/vuosi. Lehtipisteissä irtonumero maksaa 6,90 euroa. ILMAILU tulee jäsenetuna jäsenille suoraan kotiinkannettuna ja yleensä aiemmin kuin Lehtipisteisiin.

Sporttiturva – Ilmailijan tapaturmavakuutus

> Lue lisää Sporttiturvasta

Tuplaturva ja Tuplaturvavakuutukseen lisätty Ilmailuliiton lisäerityisehto

> Lue lisää Tuplaturvasta

Ilma-alusten vakuutukset jäsenhintaan (Jäsenetu 2018)

> Lue lisää ilma-alusten vakuutuksesta

Edullinen lentoparkki

Ilmailuliiton jäsen saa Helsinki-Vantaan lentokentällä auton paikoituksen edulliseen hintaan. Lentoparkki Oy:n kaukopysäköinti tarjoaa normaalihintaisesta paikoitusmaksusta – 15 %. Lentoparkin löydät osoitteesta Tikkurilantie 151, läheltä Suomen Ilmailumuseota.

Lentoparkki.fi

Teosto ja Gramex

Olympiakomitea ja Teosto ja Gramex ovat sopineet keskitetysti musiikin esittämiseen liittyvistä tekijänoikeuskorvauksista vuosille 2017 ja 2018. Ilmailuliitto on Olympiakomitean jäsenenä  on mukana sopimuksessa.

Suomen Ilmailuliiton jäsenkerhojen tilaisuuksissa, kuten esimerkiksi kilpailuissa, Fly In -tapahtumissa ja messuilla, on oikeus soittaa taustamusiikki maksutta.

> Lue lisää(olympiakomitea.fi)

Holiday Club

Ilmailuliiton jäsenenä saat vähintään 15 % alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen ja kylpylähotellien päivän hinnoista. Jäsenetu on voimassa  31.12.2017 asti.

Kohteet:

• Holiday Club Saimaa hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Ylläs Saaga, hotelli ja chalets
  • Sekä loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Varauksen tekeminen

Hotellivaraukset Holiday Club Online varausjärjestelmän kautta  ja loma-asuntovaraukset  soittamalla Holiday Clubin asiakaspalvelunumeroon: 030 68 600, (ma–pe 8–18, la 10–15) Muista mainita varauskoodi: SIL15

MUITA JÄSENETUJA

• Kelpoisuustodistukset
  • Opettaja- ja hyppymestarikoulutukset
  • Ilmainen termiikkiennuste internetistä
  • Jatkuva harrastajien edunvalvonta viranomaisten suuntaan niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla.