Ilmailuliiton portaalissa henkilöjäsenet ja kerhojen jäsenvastaavat voivat tarkastella ja muokata yhteystietoja sekä nähdä laskutushistoriansa. Palvelusta näkee myös jäsenen mahdolliset kelpoisuudet ja kilpailulisenssin voimassaolon. Kerhot voivat palvelussa lisätä uusia jäseniä ja laskuttaa heitä.

Jäsen voi portaalissa:

• tarkastella omia jäsenyys-, lisenssi- ja kelpoisuustietojaan
  • muokata ja päivittää yhteystietojaan
  • uusia laskuvarjolisenssin
  • päättää minkä kerhon kautta haluaa äänensä vuosikokouksessa käytettävän
  • muokata ja päivittää harrastelajejaan
  • tarkastella omaa laskutushistoriaa ja tallentaa laskuja omalle koneelle
  • allekirjoittaa urheilijasopimuksen

Kerhon jäsenvastaava voi portaalissa:

• muokata yhdistyksen yhteystietoja
  • muokata yhdistyksen laskutustietoja sekä tietoja yhdistyksen käytännöistä koskien uuden jäsenen liittämistä
  • lisätä uusia jäseniä ja laskuttaa heitä
  • tarkastella jäsenten jäsenmaksutietoja
  • katkaista yhdistyksen jäsenen jäsenyyden
  • tarkastella tilastotietoa yhdistyksen jäsen- ja äänimääristä

Ensimmäinen kirjautumiskerta

Ensimmäisellä kerralla kirjautuessasi hae uutta salasanaa ”Haluan uuden salasanan”-napista, joka löytyy kirjautumiskentän alapuolelta. Syöttämällä aukeavalle sivulle syntymäpäiväsi ja sähköpostiosoitteesi, saat sähköpostiisi uuden salasanan. Jos unohdat salasanasi, toimi saman ohjeen mukaan. Jäsenvastaavat kirjautuvat henkilökohtaisilla sähköpostiosoitteilla (ei kerhon sähköpostiosoitteella).

Mikäli et muista rekisterissä olevaa sähköpostiosoitetta, ole yhteydessä liiton toimistoon: sil(at)ilmailuliitto.fi / 09 3509 3409.

Palaute ja virheelliset tiedot

Jos kerhojäsenyyksiisi liittyvissä tiedoissa on virheitä, ota ensisijaisesti yhteyttä kyseiseen yhdistykseen.

Jos haluat antaa yleistä palautetta jäsen- tai kerhopalvelusta, ota yhteyttä Ilmailuliiton toimistoon: sil(at)ilmailuliitto.fi / 09 3509 3409.

Lisätietoa:

Jäsenportaali