Ilmailuliiton Jäsen- ja kerhopalvelussa henkilöjäsenet ja kerhot voivat tarkastella ja muokata tietojaan sekä nähdä laskutushistoriansa. Palvelusta näkee myös jäsenen mahdolliset kelpoisuudet ja kilpailulisenssin voimassaolon. Kerhot voivat palvelussa lisätä uusia jäseniä ja laskuttaa heitä.

Jäsen- ja kerhopalveluun kirjaudutaan saman linkin kautta, ja kerhojen jäsenvastaavat voivat kirjautuessaan määrittää, kirjatuvatko he jäsenvastaavan vai henkilöjäsenen roolissa.

Jäsen voi jäsenpalvelussa:

• tarkastella omia jäsenyys-, lupa- ja kelpoisuustietojaan
  • muokata ja päivittää yhteystietojaan
  • päättää minkä kerhon kautta haluaa äänensä vuosikokouksessa käytettävän
  • muokata ja päivittää harrastelajejaan
  • määritellä haluaako vastaanottaa sähköisen jäsenkirjeen
  • tarkastella omaa laskutushistoriaa ja tallentaa laskuja omalle koneelle

Kerhon jäsenvastaava voi kerhopalvelussa:

• muokata yhdistyksen yhteystietoja
  • muokata yhdistyksen esittelytekstiä
  • muokata yhdistyksen laskutustietoja sekä tietoja yhdistyksen käytännöistä koskien uuden jäsenen liittämistä
  • lisätä uusia jäseniä ja laskuttaa heitä
  • katkaista yhdistyksen jäsenen jäsenyyden

Ensimmäinen kirjautumiskerta

Ensimmäisellä kerralla kirjautuessasi paina ”kirjautumistiedot”-linkkiä, joka löytyy sivun oikeasta laidasta. Syöttämällä kenttään saman sähköpostiosoitteen, jonka olet ilmoittanut liiton jäsenrekisteriin, saat viestin, jossa on linkki, jonka avulla voit luoda itsellesi palveluun salasanan. Jos unohdat salasanasi, toimi saman ohjeen mukaan. Kerhopalveluun kirjaudutaan jäsenvastaavien henkilökohtaisilla sähköpostiosoitteilla (ei kerhon sähköpostiosoitteella).

Mikäli et muista rekisterissä olevaa sähköpostiosoitetta, ole yhteydessä liiton toimistoon: sil(at)ilmailuliitto.fi / 09 3509 3409.

Palaute ja virheelliset tiedot

Jos kerhojäsenyyksiisi liittyvissä tiedoissa on virheitä, ota ensisijaisesti yhteyttä kyseiseen yhdistykseen.

Jos haluat antaa yleistä palautetta jäsen- tai kerhopalvelusta, ota yhteyttä Ilmailuliiton toimistoon: sil(at)ilmailuliitto.fi / 09 3509 3409.

Lisätietoa:

Jäsen- ja kerhopalvelu -sivusto