Jäsenet muodostavat Ilmailuliiton. Liiton tehtävänä on tukea jäsenkerhoja ja taata toiminnalle riittävät puitteet. Ilmailuliitolla on yli 200 jäsenkerhoa ja noin 8 000 henkilöjäsentä.

Liitto tarjoaa jäsenilleen useita konkreettisia jäsenetuja. Erityisesti kannattaa huomioida ryhmätapaturmavakuutus, joka on voimassa ilmailulajeja harrastettaessa ja vuodesta 2020 alkaen kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä Ilmailu-lehti.

Jäsenedut ovat voimassa aina maksuhetkestä vuoden loppuun asti.
Jäsenet ja jäsenyhdistykset voivat tarkastella ja päivittää tietojaan jäsenportaalissa.

Jäsenet saavat sähköisen kortin todistukseksi jäsenyydestään. Ilmailuliitto ei enää tee ja postita jäsenkortteja. Jos jäsen tarvitsee todistuksen jäsenyydestään, hän voi itse tulostaa sen jäsenportaalista. Jos jäsenellä ei ole tulostusmahdollisuutta, hän voi pyytää tulostetta liiton toimisto- ja jäsensihteeriltä.

Liity jäseneksi

Ilmailuliiton jäsenrekisteri on valitettavasti tällä hetkellä pois käytöstä. Lisätietoja saat uutisesta.  Liiton jäsenet eivät voi päivittää itse tietojaan jäsenrekisteriin. Uudet henkilöt voivat liittyä jäseniksi täyttämällä yllä olevasta linkistä avautuvan lomakkeen.