TARINATIIMAA -kirjan voit ostaa täyttämällä alla olevan lomakkeen (lasku toimitetaan sähköpostitse) tai noutamalla oman kappaleesi Ilmailuliiton toimistolta, jolloin maksuvälineenä on käteinen.

Lomakkeen kautta tilattavat TARINATIIMAA -kirjat toimitetaan postitse tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Suuremmat tilaukset lähetetään postipakettina.

TARINATIIMAA tilaus

Juhlakirjan tilauslomake
  • Hinta: 20,00 € Määrä:
    Tilaukseen lisätään postimaksut seuraavan taulukon mukaisesti:
    1 kpl = 4,9€
    2 kpl = 7,98€
    3 kpl = 8,97€
    4 kpl = 9,14€
    5 kpl = 9,34€

Mikäli haluat ostaa isomman erän kirjoja tai saada sähköisen laskun, olethan yhteydessä sähköpostilla: sil@ilmailuliitto.fi. Kerro sähköpostissa:

• tilausmäärä
  • tilaajan tiedot (tilaajan nimi, jos yritys myös tilaajan yhteyshenkilö, toimitusosoite, sähköposti ja puhelinnumero)
  • toimitusosoite
  • laskutustiedot (jos haluatte laskun sähköisenä: verkkolaskuosoite (OVT-tunnus) ja operaattoritunnus)
  • Y-tunnus

Lisätietoja: jäsen- ja toimistosihteeri Joni Lehtinen

Tilauksista kertyviä tilaus- ja henkilötietoja käsitellään vain tilauksen ja laskutuksen hoitamiseksi. Tiedot kertyvät liiton kirjanpitoaineistoksi. Tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä tietoja luovuteta kolmansille tahoille. TARINATIIMAA on liiton varainhankintatuote, josta liitto ei ole arvonlisäverovelvollinen. Kirjan hintaan ei lisätä arvonlisäveroa.