Mahdollista nuoren ilmailuharrastus

Ilmailuliiton juhlavuoden kunniaksi panostamme nuorten, erityisesti vähävaraisten nuorten, ilmailuharrastuksen tukemiseen ja mahdollistamiseen. Keräämme varoja, joilla tuetaan liiton jäsenkerhojen toimintaa ja kerhojen koulutuksiin osallistuvia nuoria, jotta mahdollisimman monella nuorella olisi mahdollisuus osallistua ilmalulajien harrastamiseen. Kerätyt varat käytetään nuorten ilmailuharrastuksen edistämiseen koulutus-, harjoittelu-, kilpailu- ja hankintatukina.

Mahdollista nuoren ilmailuharrastus ja lahjoita haluamasi summa rahankeräystilillemme: FI05 8146 9710 2107 24. Keräysaika on 1.9.2018-31.12.2019

Pienikin summa auttaa alkuun.

Rahankeräysluvan tiedot

Ilmailuliiton 100-vuotisjuhlavuoden rahankeräys: Rahankeräysluvan saaja: Suomen Ilmailuliitto; Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus; Luvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2018/546, 4.6.2018; Keräyksen toimeenpanoaika: 1.9.2018-31.12.2019.  Keräyksen toimeenpanoalue: koko Suomi Ahvenanmaata lukuun ottamatta; Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Nuorten, erityisesti vähävaraisten nuorten ilmailuharrastuksen tukemiseen ja mahdollistamiseen. Varoilla tuetaan ilmailuliiton jäsenkerhojen toimintaa ja kerhojen koulutuksiin osallistuvia nuoria, jotta mahdollisimman monelle nuorelle tulisi mahdollisuus osallistua ilmailulajien harrastamiseen. Kerätyt varat käytetään nuorten ilmailuharrastuksen edistämiseen koulutus-, harjoittelu-, kilpailu- ja hankintatukina (ilmailulaitteet ja -välineet mukaan lukien); Aika, jonka kuluessa kerättävät varat on tarkoitus käyttää: 30.3.-31.12.2019; Käytännön toimeenpanija: Suomen Ilmailuliitto.