Unelmoitko lentämisestä?

Ihmisen ikiaikainen unelma lentämisestä on helppo toteuttaa: Urheilu- ja harrasteilmailulajien monipuolisesta valikoimasta voi jokainen yläilmoista kiinnostunut valita sopivan vaihtoehdon. Ilmailuliiton jäsenkerhot tarjoavat turvallisen reitin yläilmoihin ja mahdollisuuden harrastaa yhdessä saman henkisten ihmisten kanssa.
Ilmailuliiton vain 84 euroa vuodessa maksavalla jäsenmaksulla saat muun muassa vakuutuksen ja kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Ilmailu-lehden suoraan kotiisi.

Tutustu jäsenetuihimme
Tutustu lajeihin
Tutustu kerhoihin
Tutustu jäsenmaksuihin

Alla oleva lomake on henkilöjäsenten liittymistä varten. Seuraavista linkeistä pääset ilmailukerhojen ja muiden yhteisöjen liittymissivuille:

Kerho liiton jäseneksi

Muu yhteisö jäseneksi

Liity Suomen Ilmailuliiton jäseneksi täyttämällä oheinen lomake:

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet hakemuksen, lähetämme jäsenmaksulaskun. Kannattaa tarkastaa myös sähköpostisi roskapostikansio, jos laskua ei kuulu. Jos löydät laskusi roskapostikansiosta, merkkaathan sen ”Ei roskaksi”, niin muut voivat saada laskunsa paremmin perille.

Voit liittyä Ilmailuliiton jäseneksi myös ilman kerhoja. Voit tällöin sivulla 3 lähettää tiedot suoraan eteenpäin, siirtämättä kerhoja vasemmalle palstalle.

Jäsenyytesi astuu voimaan, kun olet maksanut jäsenmaksun.

Huomaathan, että myös jäsenyyteen liittyvät jäsenedut, kuten vakuutukset, tulevat voimaan vasta, kun jäsenmaksu on maksettu.