16.03.2020 Tiedotteet

Ilmailuliiton kevätkokous siirtyy – uusi aika on 16.5.2020

Ilmailuliiton sääntömääräisen kevätkokouksen aika muuttuu. Ensi lauantaille 21.3.2020 suunniteltu kokous siirretään. Kevätkokous pidetään lauantaina 16. toukokuuta 2020. Kokouspaikka varmistetaan myöhemmin. Kokous pidetään pääkaupunkiseudulla.

Ilmailuliiton jäsenkerhojen jo antamat valtakirjat käyvät sellaisenaan, mikäli kerhon edustaja pysyy samana. Mikäli edustaja muuttuu, kerhon tulee antaa uusi valtakirja. Ohjeet valtakirjasta ja kokouspaikka ilmoitetaan liiton verkkosivuilla lähipäivien aikana. https://www.ilmailuliitto.fi/ilmailuliitto/sil/liiton-kokoukset/kevatkokous2020/

Ilmailuliiton hallitus päätti kevätkokouksen ajankohdan siirtämisestä 16.3.2020. Aikaisemmin iltapäivällä 16.3.2020 Suomen hallitus julkaisi linjauksensa lisätoimenpiteistä koronavirustilanteen hoitamiseksi Suomessa. Näiden mukaan mm. julkiset kokoontumiset rajoitetaan kymmeneen henkilöön. Suomen hallituksen nyt antamat linjaukset ovat voimassa 13. huhtikuuta 2020 asti. Ilmailuliiton hallitus kokoontuu 16.4.2020, jolloin myös kevätkokouksen ajankohtaa tarvittaessa tarkistetaan valtion koronavirustilanteen päätöksiä vastaavasti.