31.12.2019 Tiedotteet

Jäsenportaalin käyttöönotto viivästyy

Uuden jäsenportaalin käyttöönotto viivästyy teknisten ongelmien vuoksi vuodenvaihteen yli. Pyrimme ottamaan jäsenportaalin käyttöön mahdollisimman pian. Koska uudella jäsenrekisterillä on tarkoitus ajaa myös Cardu-jäsenkorttien päivitys, voi jo maksettujen vuoden 2020 jäsenmaksujen automaattinen päivittyminen Cardu-kortille viivästyä muutamalla päivällä.

Jos tarvitset SIL-jäsentodistusta tai todistusta jäsenyyteen kuuluvien vakuutuksien voimassaolosta vuoden 2020 ensimmäisten päivien aikana (vko1 / vko2), olethan yhteydessä SIL:n toimistoon sil@ilmailuliitto.fi. Voimme päivittää Cardu-korttisi manuaalisesti voimaan tai laatia sinulle jäsentodistuksen, mikäli jäsenmaksusi näkyy jo maksettuna tilillämme. Jos olet juuri maksanut jäsenmaksusi, laitathan sähköpostin liitteeksi kuitin, josta ilmenee pankin arkistointitunnus.

Paperilaskujen lähetys
Paperisten jäsenmaksulaskujen lähetys on viivästynyt. Laskut ilmestyvät jäsenten postilaatikoihin postin toimitusajoista riippuen tammikuun alun aikana. Jos haluat laskusi sähköpostilla, olethan yhteydessä liittoon sil@ilmailuliitto.fi.

Jäsenpalvelu ruuhkautunut
Jäsensihteerimme on ruuhkautunut jäsenrekisteriuudistuksen ja vuoden vaihteen laskutuksen myötä. Sähköposteihin vastaaminen voi viedä useamman työpäivän. Vastaamme kaikkiin viesteihin, joten olethan kärsivällinen.