15.11.2019 Uutiset

Eduskunnan puhemies Matti Vanhanen pitää juhlapuheen 100-vuotisjuhlagaalassa

Eduskunnan puhemies Matti Vanhanen

Suomen Ilmailuliitto täyttää 100 vuotta 30.11.2019.  Juhlagaala pidetään Vanhalla Ylioppilastalolla (Mannerheimintie 3, Helsinki).  Vanhalle Ylioppilastalolle saavutaan kello 18 – 19 välisenä aikana, ja juhla alkaa kello 19 Ilmailuliiton puheenjohtaja Petteri Tarman tervetuliaispuheella.

Alkupalojen ja pääruuan nauttimisen jälkeen on vuorossa juhlapuhe. Suomen Ilmailuliitto juhlii sataa toimintavuottaan arvovaltaisessa seurassa. Juhlapuheen pitää eduskunnan puhemies Matti Vanhanen.  Tämän jälkeen syyskokouksessa valittu uusi Ilmailuliiton puheenjohtaja tuo tervehdyksensä juhlavieraille.

Jälkiruuan jälkeen muistetaan Ilmailuliiton aiempia puheenjohtajia. Yksi juhlan kohokodista on vuoden urheilijan ja vuosisadan urheilijan nimeäminen. Illan musiikista vastaa Finnair Pilot’s Big Band (FPBB). Juhlien jatkot ovat Apollo Live Clubilla (Mannerheimintie 16).

Vielä ehdit ilmoittautua Ilmailuliitto 100 vuotta -juhlagaalaan. Voit lunastaa illalliskorttisi juhlaan 20.11. mennessä.

Tervetuloa juhlimaan!
Suomen Ilmailuliitto ry