15.12.2017 Uutiset

Hallituksen päätöksiä 13.12.2017

Ilmailuliiton hallituksen kokouksessa 13.12.2017 hallitus mm:

merkitsi tiedoksi, että

• Pj Tarma, tmj Latikka, projektipäällikkö Majapuro ja edunvalvonta-asiantuntija Silvennoinen ovat osallistuneet Ilmavoimat 100 vuotta -lentonäytöksen johtoryhmän kokoukseen 8.12.2017 Helsinki-Vantaan liikelentoterminaalissa,
  • Tmj Latikka on osallistunut Ilmatilan hallinnan neuvottelukunnan kokoukseen LVM:ssä 8.12.2017,
  • Ilmailuliiton syyskuussa 2017 toteutetun jäsenkyselyn tulokset,
  • Tmj Latikka on osallistunut Palta ry:n syyskokoukseen 30.11.2017,
  • Hj Tervonen on osallistunut Ilmailuliiton lennokkilajien palkintojenjakotilaisuuteen Ilmailumuseolla Vantaalla 2.12.2017.

lisäksi hallitus mm:

• Hallitus keskusteli Finavian kausikorteista vuodelle 2018 ja päätti perustaa työryhmän miettimään harrastelupakirjojen koulutuksessa syntyvien laskeutumismaksujen hinnoittelua yhtiömuotoisten lentokoulujen osalta. Työryhmään päätettiin valita Hannu Halonen ja Mikko Tervonen sekä työryhmän sihteeriksi Juha Silvennoinen,
  • nimitti Ilmatilatyöryhmän puheenjohtajaksi vuodelle 2018 Pekka Marjamaan sekä jäseniksi Antti Koskiniemen, Jorma Sucksdorffin ja Juha Silvennoisen,
  • hyväksyi matkustussäännön vuodelle 2018,
  • merkitsi tiedoksi päivitetyn ohjeen matkalaskujen tekemisestä,
  • uuden ohjeen edustusurheilijoiden ja maajoukkueiden tukemisesta sekä päivitetyt versiot urheilijasopimuksesta ja urheilijan tukihenkilön sopimuksesta,
  • päätti Ilmailu-lehden kolumnivuoroista vuodelle 2018,
  • merkitsi tiedoksi, että Utin Lentokerho ry on ilmoittanut eroavansa liiton jäsenyydestä 31.12.2017 lähtien,
  • hyväksyi Kallan Lentäjät ry:n liiton varsinaiseksi jäseneksi,
  • hyväksyi Malmin lentokenttäyhdistys ry:n liiton sääntöjen 4.2.b mukaiseksi varsinaiseksi jäseneksi,
  • päätti kokoontua seuraavan kerran 31.1.2018