Etusivu I Suomen Ilmailuliitto I Organisaatio I Ilmailuliiton edustaja tilaisuuteenne?

Ilmailuliiton edustaja tilaisuuteenne?

Monien Ilmailuliiton jäsenyhdistysten tapahtumien (esim. lentonäytökset, kilpailut tai vuosijuhlat) järjestäjät toivovat vuosittain Ilmailuliiton edustajaa omaan tilaisuuteensa. Tilaisuuksia ja pyyntöjä tulee paljon, ja niihin pyritään aina vastaamaan myönteisesti, jos se vain on käytännön järjestelyjen kannalta mahdollista.

Ilmailuliiton hallituksen jäsenet ja toiminnanjohtaja tapaavat jäsenistöä mielellään. Jotta pystymme takaamaan tapahtumien järjestäjille onnistuneen tilaisuuden ja liitolle mahdollisuuden organisoida edustuksemme parhaalla mahdollisella tavalla, toivomme tapahtumien järjestäjien huomioivan seuraavia asioita.

Pyydä ajoissa

Pyyntö osallistua tilaisuuteenne kannattaa tehdä hyvissä ajoin, viimeistään noin 2–4 viikkoa ennen tapahtumaa. Tätä aikaisemminkin pyynnön voi tehdä.

Keskitetty pyyntö

Pyynnön voi tehdä keskitetysti liiton toimistolle (toiminnanjohtajalle). Pyytäessänne liiton edustajaa tapahtumaanne, kertokaa toiveenne kenet haluatte paikalle? Esim. hallituksen puheenjohtaja, hallituksen jäsen X tai toiminnanjohtaja.

Suora pyyntö

Pyynnön voi tehdä myös suoraan toivomallenne hallituksen jäsenelle tai toiminnanjohtajalle. Yhteystiedot löytyvät liiton nettisivuilta. Tässä tapauksessa olisi silti hyvä laittaa viestiä liiton toiminnanjohtajalle, että ”olette esim. pyytäneet tilaisuuteenne hallituksen jäsen sitä ja sitä”. Liitolla voi olla esim. hyödyllistä esitemateriaalia tai muuta materiaalia, jota liiton puolesta toivomme tilaisuudessanne käytettävän.

Kerro tilaisuudesta taustat

Kertokaa viestissänne oleelliset asiat tapahtumastanne ja liiton edustajan roolista siinä.

Suosimme seuraavia

Tapahtumista priorisoidaan mm. jäsenyhdistysten tasavuosijuhlia ja SM-, EM- ja MM-kilpailuja. Tämä ei sulje pois osallistumista muihin tapahtumiin.

Matkakulut

Tapahtuman järjestäjä maksaa liiton edustajan matkakulut tai osallistuu niihin kohtuullisella osuudella.

Näillä ohjeilla takaamme omalta osaltamme onnistuneen tapahtuman.

Älä epäröi kysyä liiton edustajaa tapahtumaanne.