Etusivu I Jäsenille I Tukisäätiö I Tuet 2013

Suomen Ilmailuliiton Tukisäätiön tuet keväällä 2013

Harrastuksissa ihmiset tekevät sellaista, joka tuntuu omasta mielestä hyvältä. Ilmailussa, kuten monessa muussakin harrastuksessa, toteutamme haluamme oppia ja kokea uutta, kilpailla, kerätä jotain tai olla sosiaalisessa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Ehkä teemme näitä kaikkia mutta itse kullekin jokin osa-alue on yli muiden, liikkeelle paneva voima. Voisi väittää, että ilmailussa on hyödyntämättömiä mahdollisuuksia näistä näkökulmista katsoen.

Säätiö haluaa tällä kertaa kiinnittää huomiota projekteihin joissa lavennetaan ja uudistetaan ilmailuharraste -käsitettä ja houkutellaan uusia ilmailulajeja SIL:n toiminnan piiriin. Näitä voisivat olla esimerkiksi eri ilmailulajien valokuvaajat, virtuaali-ilmailijat, ilmailutoimintaan liittyvät killat jne.

Etenkin ilmailuyhdistyksiltä mutta myös muilta toimijoilta ja/tai näiden yhteenliittymiltä toivotaan nyt uusia yllä kuvattuun keskittyviä projekteja ja hankkeita.

Vapaamuotoiset tukihakemukset osoitetaan Ilmailuliiton tukisäätiön hallitukselle, hakemukset toimitetaan osoitteeseen Jari Lehti, Suomen Ilmailuliitto, Helsinki-Malmin lentoasema, rak 15, 00700 HELSINKI tai sähköpostilla lehti@ilmailuliitto.fi, viimeistään torstaina 28. maaliskuuta 2013 klo.16:00. Kuoreen tai sähköpostin otsikkokenttään merkintä "Tukisäätiö".

Tukihakemuksiin liittyviin tiedusteluihin vastaa Jari Kilpeläinen, puh 050 3323491.

Päätökset tuista tehdään tukisäätiön varsinaisessa kokouksessa huhtikuussa 2013.

Suomen Ilmailuliiton Tukisäätiön Hallitus