Etusivu I ILMAILU-lehti

ILMASSA JO YLI 70 VUOTTA!

Suomen Ilmailuliiton jäsenenä saat ILMAILU-lehden jäsenetuna. ILMAILU on Ilmailuliiton äänenkannattaja sekä alansa yleisaikakauslehti, joka painottuu harrasteilmailun eri lajeihin. Myös liikenne- ja sotilasilmailu kuuluvat aihepiireihin. Lehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa. ILMAILU on perustettu 1937. Se on yksi Euroopan vanhimmista ja suurilevikkisimmistä alan lehdistä.

ILMAILUN päätoimittaja on Olli Borg.

Ollille voi toimittaa ideoita, uutisia ja materiaalia sähköpostilla: olli.borg (ät) mcipress.fi

Editor in Chief of ILMAILU Aviation Monthly Magazine is Mr Olli Borg. His e-mail is olli.borg (ät) mcipress.fi.

Tapahtumat, konemarkkinat ja muut pienilmoitukset SIL-sivuille kasaa liiton toimistolla Tarja Lehtimäki; sähköposti tarja.lehtimaki(ät)ilmailuliitto.fi ja puhelin: 09 3509340.

ILMAILU-lehden ilmoitusmarkkinoinnista vastaa MCI Press Oy, Anu Liukkonen. Hänet tavoittaa matkapuhelinnumerosta 044 3130397 ja sähköpostilla anu.liukkonen(ät)mcipress.fi.

Advertisement sales of ILMAILU Aviation Monthly Magazine is taken care by MCI Press Oy, Anu Liukkonen. Her telephone number is +358 44 3130397 and e-mail anu.liukkonen(ät)mcipress.fi.

Ilmailu -lehden mediakortti.

ILMAILU-lehden kestotilaushinta vuodeksi on 55 euroa. Vuoden määräaikaustilaus maksaa 65 euroa. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Kestotilauksen voi päättää ilmoittamalla siitä kustantajalle, Suomen Ilmailuliitolle, ennen uuden tilausjakson alkamista. Lahjatilauksen voi myös tehdä kestotilauksena.

Tilaa ILMAILU
Muuta tilaajatietoja
(osoitteenmuutos, tilaustyypin vaihto tms.)

Irtonumerot Lehtipisteistä tai noutonetistä

Jos lähilehtipisteessäsi ei ole ILMAILU-lehteä, voit tilata sinne tuoreimman irtonumeron netin kautta www.lehtipiste.fi. Valikoi Noutonetti ja sieltä harrastuslehdet. Irtonumerohinta on 7,00 euroa. Vanhoja ILMAILU-lehtiä ja niiden saatavuutta voi tiedustella kustantajalta Suomen Ilmailuliitosta (09) 350 9340.

Ilmailu-lehden toimituksesta ja valmistuksesta on numerosta 7/2012 vastannut MCI Press Oy.

Klikkaamalla alla olevaa kantta näet pääkirjoituksen ja sisällysluettelon pdf-tiedostona.

Vuoden 2012 ILMAILU-lehdet

Vuoden 2011 ILMAILU-lehdet